دانلود آخرین نسخه اندروید پیام رسان تلگرام Telegram 5.1.0

تلگرام - Telegram

شرح برنامه :

نرم افزار تلگرام یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی و پیام رسان می باشد که بیشتر بر روی دو عامل سرعت و امنیت متمرکز شده است. سرعت، امنیت، سهولت استفاده و همگام سازی با تمام دستگاه ها موجب شده است که این پیام رسان محبوب بیش از 200 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان داشته باشد.

Telegram سریعترین برنامه پیام رسانی در بازار اندروید است که مردم را از طریق یک شبکه منحصر به فرد و متشکل از مراکز داده در سراسر جهان به همدیگر متصل می کند. مسنجر تلگرام به خوبی با تمام دیوایس های شما همگام سازی می شود و شما می توانید پیام دادن را در گوشی خود شروع کنید و در تبلت و یا لپ تاپ خود به پیام دادنتان خاتمه دهید و به این ترتیب هرگز اطلاعات شما از دست نخواهد رفت.

شما می توانید رسانه ها و فایل های خود را بدون هیچ محدودیتی در نوع و اندازه ارسال کنید. تمام تاریخچه چت شما هیچ فضایی از حافظه دستگاه شما را نخواهد گرفت و تا زمانی که به آن نیاز در یک فضای ابری امن ذخیره می شود.

همه چیز در تلگرام از جمله چت، گروه، رسانه ها، و غیره، با استفاده از ترکیبی پیچیده از سیستم های مختلف کدگذاری، رمزگذاری شده است بنابراین می توان تلگرام را امن ترین مسنجر دنیا دانست. تلگرام به حفظ حریم خصوصی شما بسیار احترام می گذارد و هیچ وقت اطلاعات شما را در اختیار اشخاص ثالث و سازمان ها قرار نمی دهد.

برای آن دسته از اشخاصی که به حفظ حداکثر حریم خصوصی علاقمند هستند تلگرام چت محرمانه را پیشنهاد می دهد. پیام های چت محرمانه طوری می تواند برنامه ریزی شود که از هر دو دستگاه به صورت خودکار پاک شود

این مسجر با قدرت فوق العاده خود همه را شگفت زده می کند شما می توانید در چت های گروهی با تعداد اعضای حداکثر یکصدهزار نفری شرکت کنید، فایل های ویدئویی با حجم زیاد، فایل های آرشیو و سند با هر فرمتی (mp3, DOC, Zip و …) ارسال کنید و حتی از ربات ها برای انجام فعالیت های خاص استفاده کنید.

دانلود تلگرام با لینک مستقیم از پی سی افزار


وبلاگ تخصصی موبایل و کامپیوتر تلگرام ,پیام ,فایل ,توانید ,دستگاه ,استفاده ,حریم خصوصی ,دانلود تلگرام ,ارسال کنید ,سراسر جهان ,همگام سازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

در دله ناوک افزودنی های بتن تور های لحظه آخریپ فروشگاه اینترنتی دانلود سرا مصنوعات چوبی